Mysig helg!

I lördags så fick jag och Tobbe lite egentid tillsammans. Hans föräldrar kom från Säffle och var barnvakt åt Emelie medans vi åkte till Göteborg och åt på Bamboo. Buffèn var som vanligt jätte god, men hutlöst dyr! Vi beställde in en kanna med vatten, den kostade 16 spänn!!!! Men men, det fick det väl vara värt eftersom det inte blir så många restaurangbesök nuförtiden :)


Det var meningen att vi skulle ha tagit en drink också på nån mysig pub, men vi hade sån längtan hem till vår dotter!

Hemma hade det gått jätte bra! Det verkade som att Emelie hade stortrivts med sin farmor och farfar hela dagen! :)
Hon skrattade när vi gick och när vi kom hem och jag skulle hälsa på henne, så tyckte hon inte att jag var nåt intressant alls! Hon hade bara ögon för farmor! :)

Dessutom hade de klippt gräsmattan åt oss medans vi var borta och nya fina blommor var planterade i våra utekrukor! :)

Tack så jätte mycket, Lena & Jan, för hjälpen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej på Er. Var rädd om Dina svärföräldrar Jennie. Du är otroligt bra på att skriva. Läser Din blogg varje dag. Kram

2009-05-11 @ 11:01:48
Postat av: Jennie- Till Carina:

Tack Carina för att du tycker jag skriver så bra! :) Kul att du läser den!

Självklart ska jag vara rädd om svärföräldrarna! De är guld värda! :)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

2009-05-11 @ 11:46:27
Postat av: Farmor till Emelie

Det var bara roligt att få passa Emelie.Det värsta är att man saknar henne så mycket när man inte ses på ett tag.Men vi får hoppas ni vill ha barnvakt många gånger.Skickar också hälsningar till din

mamma,hälsa så mycket från oss och hoppas allt går bra.Många kramar till er en x-tra till Emelie.

2009-05-11 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0