Usch!

Vilket tråkigt väder det är idag! Får väl stanna inne hela dagen och städa eller nåt sånt roligt...
Idag får Emelie och jag vara ensamma jätte länge!!! :( Tobbe jobbar över till klockan 19 ikväll :(

I tisdags när Emelie låg på sin madrass på golvet, så vände hon sig från mage till rygg! Hon gjorde det flera ggr! Senare på kvällen lästa jag i Camillas blogg och då hade Irma gjort likadant på samma dag! De följs tydligen åt de två i både framsteg, vikt och längd! Ändå är det 5 veckor emellan dem :)

Var ute och kollade till mina rädisor som jag har sått! De börjar komma upp så sakta nu. Är så glad att jag lyckades! Nu väntar jag bara på att morötterna ska börja visa sig också.

Jag och de andra mammorna i våran lilla mammagrupp hade ju planer på att börja på babysim med våra små, men det verkar inte bli nånting av det. Nästa kurs startar inte förrens i aug och då är det nästan försent å börja...
Man tycker ju att de ska starta fler grupper eftersom babysim är så populärt som det är, men men....

Imorgon ska Emelie få sina första vaccinationssprutor! Usch! Hon kommer bli SÅÅÅ ledsen!

På lördag kommer Camilla, Thomas och Irma hit. Om vädret tillåter så står grillat på menyn annars blir det något annat gott :)
Jag och Camilla ska göra våran goda bål med en massa gottigottgott i! Det tycker jag vi är värda! :) Grabbarna får sköta grillen OCH bebisarna! :) Undrar om de kan göra två saker samtidigt??? ;)
Ska försöka ta en massa kort så ni får se sen :)

Ne, får väl ta tag i den där städningen nu då...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Ja, visst hade vi! Det var sâ mysigt att fâ klappa pâ din bulle :) Puss&kram

2009-05-16 @ 17:10:07
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack så mycket.

jadå det gick fint, gick fort =)

2009-05-16 @ 22:49:39
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0