Fars dag m.m

I söndags kom Tobbes föräldrar hit en sväng. Vi hade bokat tid med säljaren till huset för att komma dit och kika på huset i dagsljus, kolla tomtgräns m.m.
Så jag, Tobbe och Tobbes pappa åkte dit medans Lena stannade kvar här hemma med Emelie.
Allting såg bra ut och jag blev ännu mer kär i huset i dagsljus! =) Det är jätte fint och jag känner verkligen att vi kommer stortrivas där!
Tomtgränsen går en bit in i skogen på baksidan av huset, så går man en liten bit så kommer man till baksidan av Parkliden =)
Tobbes pappa hade en idè om att göra en uteplats uppe på berget och bygga en trappa upp. Skulle nog bli jätte fint! =)

Idag betalade vi handpenningen på huset, så nu lever vi knapert ett tag men det går det också =)

Det känns verkligen helt overkligt att vi ska flytta till hus i April! Önskar vi kunde flytta tidigare men... vi får hålla oss till tåls =)

På söndagkvällen åkte jag en sväng till pappa och grattade honom på fars dag. Fick en massa god fika! =)

I veckan händer inte så mycket... Skulle varit på sångstund i måndags, men eftersom Emelies förkylning aldrig vill gå över, så stannade vi hemma. Vill inte att hon ska smitta de små bebisarna.

Hoppas ni har fått en bra start på veckan allihop! =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv: Det lâter bra, det vattnas redan i munnen när jag tänker pâ vad vi ska fâ. Med tvâ kockar i huset blir det nog kalasgott :)



Hoppas Emelie kryar pâ sig snart!!

Vad bra det lâter med huset,längtar tills vi kommer och hälsar pâ er i det nya. Sedan fâr ni stanna där för nu har det blivit nytt boende för varje besök vi gjort nästan ;) PUSSPUSS

2009-11-14 @ 16:10:42
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0