Halloween-pyssel!

Idag har jag och Camilla pysslat lite. Vi åkte ut till hennes bror i Degebo och satte oss för att binda en kransstomme av halm. Kan ju inte säga att min blev så bra, men det märktes att det inte var första gången Camilla gjorde en krans =)

Sen åkte vi till Camillas päron och plockade löv, grenar och mossa. Min krans vet jag inte vad det blev med... Den blev väldigt ostabil, så det vette fasen om jag vågar hänga upp den över köksbordet. Men jag ska försöka göra något bra utav det iaf =)

Camillas krans blev jätte fin! Tror att jag betalar henne pengar inför julkranspysslet, så kanske hon gör en åt mig istället =)

Men i det stora hela hade vi väldigt trevligt iaf och det är ju huvudsaken =)

Medans vi var och pysslade var Em hos Emelie. När jag lämnade av henne där, så blev jag bjuden på en jätte  god äpplepaj och Em fick smaka vaniljsås för första gången. Det var uppskattat! =)

Nu ska jag natta lillan!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nästa gång kommer de säkert gå mkt bättre att binda krans. Och prova du med pinnarna, de kommer säkert bli jätte fint! Kram

2009-10-28 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0