Min halloweenkrans!

Nu är den färdig! Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Camilla och jag var i stan idag för att köpa lite grejer som vi kunde sätta i våra kransar, men inte ett endaste halloweenpynt vi hittade! Julpynt däremot fanns det hur mycket som helst av!!! Kändes liiiiite tidigt för sånt...

Så här blev resultatet iaf:




Kransstommen är av halm och runt den är det grön mossa. Efersom min krans blev lite ranglig, så band vi grenar runt också för mer stadga och det funkade bra!
Sen fick jag petat i några fina, gula höstlöv också och självklart levande ljus! =)
Skulle ju velat haft små minipumpor i också, men hittade inga =(


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!! Vad fint de blev! Kram

2009-10-31 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0