Mysdagar!

I söndags var jag och Emelie en sväng till Jerry & Lotta.
Moa är stormförtjust i sin kusin och Emelie är förtjust i henne! Det är så härligt att se hur glad Emelie blir när hon får vara med andra barn! =)

Senare på dagen åkte jag en sväng till Linda & Ramond och myste med Alva lite =)
När jag kom hem var middagen färdig! Tobbe hade gjort en jätte god kycklinggryta! På fredag ska jag få tvårätters middag! Tror Tobbe har insett att han faktiskt är en hejjare på att laga mat =)


Igår var jag och Emelie på sång & rytmik. Emelie somnar alltid mot slutet för då sjunger vi lite vaggvisor =)

På förmiddagen var min älskade vän Camilla här! Hon och hennes sambo Ismael är på snabbvisit i Sverige (de bor i Paris annars). Tyvärr kunde inte Ismael komma med hem till oss för han hade jobbmöten, men det får vi ta igen nästa gång de är här! =)
Emelie fick en jätte söt liten docka och ett par jätte häftiga pumaskor!!!

På lördag kommer Tobbes föräldrar hit och är lite barnvakt medans vi åker och äter middag på Musses med Camilla och Thomas. Ska bli skoj! =)

Oj, nu small det här ute! Undrar om älgarna har flytt in i samhället nu när det är jakt???!!!

Ha en bra dag allihop och jag LOVAR att jag ska bli bättre på att blogga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0