Ny vecka!

Då var denna helgen förbi och som alla andra helger, så gick den här också alldeles för fort!

I fredags kom Christian och Fredric hit. På kvällen gick vi till Gästis. Kan ju inte säga att det var något direkt drag där men.... Maten var god iaf! =)

Emelie var hos sin mormor och morfar och efter Gästis gick jag hem dit jag också och la mig. Emelie var väl inte på sitt bästa humör den natten, men när hon fick ligga bredvid mig, så somnade hon gott.

På lördagen gjorde vi inte så mycket. Var ju så tråkigt väder! Vi åkte till Alingsås en sväng. Kikade i affärer och fikade.
Natten till söndag fick Em ligga mellan Tobbe och mig. På morgonen sov hon till klockan 08:30 som egentligen var 07:30. Alltså den tiden hon brukar vakna i vanliga fall, så att vi ställde tillbaka klockan en timma påverkade inte Em det minsta =)

Denna veckan är fullspäckad kan man säga! Imorgon kommer mina brorsbarn hit, på onsdag ska Em vara hos stora Em och jag får en massa egentid!!! På torsdag blir det en sväng in till Alingsås och träffa ett par kompisar jag inte sett på länge. Ska bli jätte skoj!!! På fredag drar jag och Camilla in till stan en sväng. På lördag kommer mamma, pappa, Linda och Ramond på middag. Och nån dag ska jag försöka få Camilla att hjälpa mig att göra en halloweenkrans också! =)

Har haft sån ångest för att jag ska börja jobba igen i januari. Vet ju inte om jag får vara på Bjärkegården eller om det blir inne i stan. Men nu ska jag försöka ändra inställning och OM det blir så att jag får jobba inne i alingsås, så får jag se det som en utmaning. Den personliga utvecklingen ska få sig en rejäl boost då jag ska göra mitt bästa för att platsa i ett nytt arbetslag. Ser man det bara positivt så ska det nog gå bra. Alltid kul att träffa nya människor också! =)
Det är ju några månader kvar, så jag ska försöka njuta så gott det går av att bara få vara hemma och mysa med Emelie =)

Idag har Emelie fått äta själv. Det gick väl så där... =)


Kommentarer
Postat av: Therese B

haha det där har vi inte vågat oss på än :)

2009-10-30 @ 09:50:07
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0