Snälla!

När jag var ute och gick med Emelie en dag, så gick vi längsmed vägkanten härborta och då kommer det en bil med två unga killar i. De hade hög fart mitt i kurvan och med den farten de hade såg de inte mig med barnvagnen förrens de var precis framför! Som tur var gick jag och Emelie på fel sida av vägen alltså höger sida  och det var en j-vla tur rent ut sagt! Hade vi gått på vänster sida vill jag inte ens tänka på vad som hade hänt!
Blir så förbannad på alla dessa killar (och tjejer också för den delen), som måste köra fort bara för att vara tuffa! Värre blir det på vintern när det blir halt ute. Då ska det sliras överallt och det känns inte som att man går säker någonstans när de kommer farandes!

Snälla, tänk er för! En olycka händer så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0