Yes yes!

I lördags var jag och Tobbe och åt på Musses tillsammans med Camilla och Thomas. Barna våra hade vi lämnat hemma med barnvakt! =)
Det var ett mycket roligt och trevligt restaurangbesök, förrutom att vi fick vänta på maten i EN TIMMA!!!! Tycker vi kunde fått vitlöksbrödet som vi beställde till förrätt gratis som plåster på såren...
Efter det goda middagen, så gick vi runt i stan och kollade in ljussättningarna för i år. Det var jätte fint! Vill ni läsa mer om det kan ni göra det HÄR.

Tobbes föräldrar var barnvakt åt Em och till dem hade jag gjort hemmagjord pizza som de kunde smaska i sig på kvällen =)
Det är verkligen guld värt att ha såna underbara svärföräldrar som åker två timmar för att vara barnvakt!!!! =)
Jag tror vi ska vara väldigt tacksamma, Tobbe och jag, för att vi har Lena och Jan och min mamma och pappa som alltid ställer upp! Det är inte alla som har det så bra.

I måndags var jag och Em på sångstund. Som vanligt somnade Emelie i slutet...

Igår var en kompis från Härnösand här. Hon hade med sig sin bonusdotter (eller vad det kallas), Vanilla.
Tre år är Vanilla och hur söt som helst!!! Emelie blev jätte förtjust i henne!!!! Vanilla sprang omkring och man riktigt såg på Emelie hur gärna hon skulle viljat springa efter =)
Jag bjöd dem på middag och ska skriva ett inlägg med receptet för det blev väldigt gott!!!






Idag har jag och Camilla varit på småstunden med våra små =) Vi kände väl att det kanske inte var något för oss... Men nu har vi iaf gått dit en gång och kollat hur det är.

Annars händer väl inte så mycket idag mer än att det är MIN FÖDELSEDAG!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym



Åker så gärna och passar lilla Emelie!Hon är så go



den lilla tjejen!Kul att ni uppskattar det.



Grattis, grattis Jennie!!



Stor bamsekram till dig,och Emelie måste ha en



kram också!







2009-10-21 @ 15:14:02
Postat av: Therese B

grattis grattis flera dagar försent, hoppas dagen var härlig! kramar från fam Blom!

2009-10-25 @ 16:22:27
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0