Idag är det redan lill-lördag!

Hejsan hej!

I lördags var Jessica här på besök! Käkade lite tacos hemma hos mamma och pappa, det var trevligt!

Igår var jag och Emelie bjudna på lunch hos Camilla och Irma. Lee och lille Simon var också där! Det blev tacos först och sen kladdkaka till efterrätt! Mycket mycket gott och väldigt trevligt hade vi! Som alltid! :)
Det är jätte trevligt att vi kan umgås och vi gör det två ggr i veckan. Kul för barnen att träffa varandra och även för oss mammor att sitta och prata om allt och inget. Det betyder mer än vad man tror.

Idag händer inte så mycket... Ska bort till mamma en sväng när Emelie vaknat från sin tupplur.
Ska försöka komma ut och powerwalka idag.
MÅSTE också lära mig att tacka nej till alla godsaker man blir bjuden på!!! MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!! Men det är ju så svårt! Fr.o.m. idag ska jag verkligen skärpa mig!

Emelie fortsätter att krypa omkring! Man får jaga henne hela tiden, för alla sladdar och allt annat hon inte får bita på är ju SÅÅÅ intressant! :)
Idag när jag satt i soffan och hon kröp omkring på golvet, så tog hon sats mot antennkabeln till tv:n. Så stannade hon upp och kollade på mig, sen fortsatte hon lite till, då sa jag "aja" och då vände hon om :) Men ibland är hon olydig och då struntar hon fullkomligt i vad jag säger... Hm... Undrar vem hon fått det ifrån???? ;)
Nepp, det blir till att införskaffa såna där "rör" som man kan ha alla sladdar och kablar i.

Imorgon blir det då förhoppningsvis en till mamma-barn träff.
På fredag ska vi till gästis här i Sollebrunn för de har pubafton med trubadur och buffè! Det kan vi ju inte missa om nu mormor och morfar vill vara barnvakt, men det vill de säkert :)

Hoppas att ni haft en bra helg!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman!! Nu ska vi äntligen komma en snabbis till Sverige...sâ räkna med besök! Ska bli sâ roligt att äntligen fâ se Emelie. Försökte ringa i veckan för att bestämma mer men försôker igen! Kramar

2009-09-25 @ 03:17:46
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0