Tjolahopp!

Idag åkte jag, Emelie och mamma till Nossebro för att gå på marknad. Det var kallt, men vi tog på oss varmt och bäddade ner Em i åkpåsen och där satt hon och mös hela morgonen! =)
Mamma köpte en mössa, tossor och en docka till Em.
Jag köpte ingenting...

Sen tog vi bussen hem igen. Gick hem en sväng till mamma och tog bussen vidare till Magra lite senare för att hälsa på Lisa och lilla Gabriella.
Åh, guuuud så söt hon var!!!!!
Vi satt och tjötade lite och sen tog vi en promenad.

Tobbe kom och hämtade mig, vi åkte hem en sväng och sen begav vi oss till mamma och pappa för att beundra syrrans och hennes sambos lilla Alva!
Ännu en jätte söt bebis!!!!

Jag kan inte förstå att Em har varit så liten och t.o.m. mindre!
De väger ju ingenting! Åh, vad bebsissjuk man blir!!!

När jag såg Gabriella, så tyckte jag hon hade hur mycket hår som helst. Sen, när jag fick se syrrans bebis så trodde jag inte mina ögon! Herregud så mycket hår lillan hade!!!! Har aldrig sett så mycket hår på en sån liten bebis!

Här kommer lite bilder. Den första är på Gabriella!


Och här är lilla Alva:






Kaluffsen!




Kommentarer
Postat av: Lisa J

Vilken min Gabriella har, ser inte ut som hon. Ha ha ;)

2009-10-01 @ 06:42:02
Postat av: Therese B

Vilken fin bild på kusinerna!! Och vilken skillnad på storlek. Små snuttorna så söta!

2009-10-01 @ 08:39:07
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0