Torsdag!

Idag har Camilla och Lee varit här med sina bebisar. De dök upp vid 12 och då bjöd jag på kycklinggratäng. Till efterrätt blev det chokladmuffins som Lee köpt på Ica :)
Vi hade tänkt att ta en promenad, men hade så trevligt här hemma med barnen och två hundar så vi satt inne och myste istället och barnen lekte så glatt på golvet!

Imorgon ska vi gå en sväng till mamma och på vägen hem lämpar jag av Lilla Em hos Stora Em som ska få vara lite barnvakt i ett par timmar medans Tobbe och jag tar en välbehövlig powerwalk :)
Är så glad att Stora Emelie finns och att hon tar så bra hand om Lilla emelie!
Igår när hon hade henne, så hade de gått till Hoppa Hage här i Sollebrunn (en leksaks affär som Emelies mamma äger) där hade lilla Em träffat folk som hon aldrig sett förrut, men hon hade bara skrattat och varit glad hela tiden! :) Sen hade stora Em tagit med lilla Em hem till sig där hon hade somnat så gott!
Efter tre timmar kom de tillbaka och lilla Em var på strålande humör!
Tack stora Em för hjälpen! Du är guld värd! :)

Kan ju berätta också att min lilla tös har börjat krypa, eller ja "krypa". Hon har sin helt egna stil, men framåt kommer hon och fort går det!
Ska försöka filma henne vid tillfälle och lägga upp här sen :)

Imorgon blir det myspys kväll med god och NYTTIG mat!
På lördag åker Tobbe till stugan med sina bröder och jag och Emelie stannar hemma. Vi får Jessica på besök! :) Ska bli skoj!

Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0