Utan Emelie vid min sida...

Jahopp, då sitter jag här ensam... Stora Emelie har fått låna Lilla Emelie på promenad idag :) Man tycker man har hur mycket som helst att göra när Emelie är här, men man hinner inte med för man vill bara leka, busa och beundra det lilla livet. Men nu, när jag har en massa ensamtid här hemma, då kommer jag inte på en enda sak jag kan göra... :) Visst är det konstigt??? :)
Jag kanske skulle passa på att bara vara? Sitta med en kopp te ute i den lite kyliga luften och njuta av lugnet.

Igår var två andra mammor här på besök med sina barn. Vi satt här en stund först innan vi begav oss ut på en härlig promenad i den varma solen! Vi var ute och gick i över en timma! Så härligt!
Sen gick vi tillbaka hit och smaskade i oss en sockerkaka :)

Nu ska jag gå och bara vara! :)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Vad gulliga ni är!!!

Farmor längtar till nästa helg, när ni kommer

till Säffle.Då ska vi kramas Emelie,och titta på dina små risgryn,tyckte dom syntes på bilden.Kramiz till er!!

2009-09-16 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0