Mycket jobb...

Har jobbat hela helgen... Har varit så OTROLIGT trött! Har känts som att jag skulle kunnat sova hur många dagar som helst i sträck. Men nu är jag ledig i tre dagar och även ledig till helgen. Då åker vi på utflykt och ser när korna släpps på grönbete! Hoppas vädret blir bättre än förra året, då blåste det så kallt, så kallt.

Annars händer inte så mycket. Tobbe började bygga på trallen i veckan och nu är den nästan klar och den blir Så fin!

En sandlåda till Em har vi fått också av mamma och pappa. Den står färdig, det är bara sanden som fattas. Får väl fixa det till helgen kanske.

Hade planterat i min utekruka häromdagen. När jag kom hem från jobbet igår, så låg plantorna utslängda. Inte en enda blomma fanns kvar och alla bladen på murgrönan var borta... =(
Men det är väl bara att vänja sig nu när man bor nära skogen =)

Nu ska jag äta lite frukost medans Emsan sover.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0