Usch!

Usch och fy vad jag blivit dålig på att blogga... Men nu har det varit så härligt väder ute de senaste dagarna, så då är vi mest ute i trädgården eller så jobbar vi och Em är på dagis.

Påsken firades lugnt och fridfullt med att Camilla, Thomas och lilla Irma var här. Vi hade lagat massor av mat, så det var en stor buffè vi hade dukat upp med =)
Det var jätte mysigt och väldigt trevligt!
Fick två jätte fina hjärtan i smide som man kan ha värmeljus i som jag hängde i vardagsrumsfönstrena!

Har provat att cykla grusvägen in till Sollebrunn med Em i cykelsitsen. Det tog lååång tid, så nu tar vi stora vägen. Känns lite så där med alla bilar som susar förbi i 90, men de håller ut ganska bra som tur är.
Just denna veckan har vi bilen, så då har jag fuskat lite med vardagsmotionen =)

Helgen som var bodde jag och Tobbe på Novotel i gbg en natt. Vi hade det jätte mysigt! Åt god mat, sov gott och fläskade i oss en massa gott på frukostbuffèn =)
Medans vi var där var Lena och Jan här hemma med lilla Em.
När vi kom hem från götet, så hade de gjort iordning Ems rum här på
nedre våning. Det blev sååå fint!!!!
(Bilden är snodd från Lena) =)


Ja, det har säkert hänt en massa mer, men inget jag kommer på just nu...

Imorgon kommer Camilla och Irma och Lee och Simon hit på lite fika, ska bli väldans mysigt! Det var ett tag sen vi sågs alla 6 på samma gång.

Ne, nu ska jag kolla lite på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0