Födelsedag

Igår var vi på kalas hos mamma som fyller år idag! Grattis! =)
Vi fick jätte god mat och hade en trevlig kväll.
Alva och Emelie busade och skakade loss till Sven-Ingvars =)
Em sprang omkring med sin mugg med vatten. Min syster gick efter och då satt Em och hällde vatten på Alvas fötter! De har redan börjat hitta på bus =) Men sen gick Em allt efter papper och torkade upp allt det blöta på Alvas små fötter =)
De är så söta!


Idag har jag varit och jobbat några timmar. Skulle gärna vilja ge mig ut helt ensam i skogen och leta kantareller, men har man en liten Em så blir det liiite svårt... Får väl fjäska lite med mamma och pappa och se om de vill ha henne ett par timmar imorgon =)

På tisdag blir det en sväng hem till Lisa och lilla Gabriella!
På onsdag en sväng till bror med familj och kolla in hönsgården som de har byggt.
På torsdag (OM jag har bil), blir det en tur till Alingsås och hälsa på Sanna =)
Fredag, lördag och söndag står jobb på schemat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0