Mycket skoj!

Igår var jag hos chefen. Jobbar bara några månader till sen är det slut! Men jag säger som Gösta Ekman i En på miljonen: Se det som en utmaning!
Har ni inte sett den filmen, så se den! Jag kan se den hur många ggr som helst och skrattar lika mycket varje gång =)
Ja, jag tänker se det som en utmaning och en möjlighet att göra nånting annat, typ vara tvåbarnsmamma =)
Funderar på en utbildning till våren, så lite planer har jag allt!

Annars knallar det på här hemma. Känner den lill* i magen mest hela tiden =) Det är ett himmlans liv därinne! Härligt!



Igår var jag och Em hemma hos Lisa och Gabriella. Therese var också med och fixade maten, marinerat kött, pasta med pepparsås och avokado. Hur gott som helst!
Em och Gabi lekte och busade. De var så söta så =)



Idag har vi varit hemma hos min svägerska en sväng. Där fick vi jätte goda räksmörgåsar på hembakat bröd, MMmmm!!!!
Em fick busat av sig med två av sina kusiner.
Åkte hem till pappa en sväng sen och hämtade chokladdoppade munkar som jag beställt eftersom pappa och mamma var på Nossebro marknad idag =)

Imorgon blir det jobb till 13:30, sen hämta Em på dagis och efter det beger vi oss hem till Sanna i Alingsås och hälsar på en sväng. Ska bli mycket trevligt!

I förrgår fick vi ett ryck här ute i trädgården. Tobbe sågade ner en buske och ett av äppelträden. Busken såg inte klok ut och äppelträdet var halvrötet.


Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar till Emelie

Duktiga ni är!Mindre löv att kratta.Det är allt kul med en trädgård,men mycket jobb,men det fixarni bra....

2010-08-25 @ 20:58:53
Postat av: Fredric

Ni aktade väl rhododendron.....

2010-08-26 @ 11:16:57
Postat av: Jennie

Tyst på dig nu Fredric! ;)

2010-08-26 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0