Ultraljud

Idag har vi varit i Alingsås på ultraljud. Bebisen i magen gjorde kullerbyttor och vinkade på oss =) Nu känns det mer verkligt på något sätt, när man VET att det är något därinne. Visst har jag känt att den rör sig därinne, men det blir inte riktigt verkligt för mig förrens jag har sett den också =)
Den 24:e januari är h*n beräknad till. Tänk att lilla Em ska bli storasyster?! Helt ofattbart!

Efter ultraljudet åkte vi till Tallhyddan och åt lunch. Sen kom Linda och Ramond och då spelade vi minigolf. Jag förlorade... Men lika glad är jag för det =)

Imorgon är det kalas hemma hos mamma.

Nu ska vi äta hemmagjord pizza här =)

Här kommer en bild på Em som sover lite middag:

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-20 @ 21:05:42
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0