Idag

Gjorde första jobbdagen igår efter semestern. Det var roligt att vara tillbaka, men visst känns det i magen. Vissa moment är tunga och kanske inte de allra bästa att göra när man är gravid. Men klarade jag det förra gången, så gör jag det nu också =)

Em gjorde sin första dag på dagis idag på flera veckor. Hon skrek som en stucken liten gris när jag gick, men det hade gått över efter 10 minuter =)
Vi cyklade dit och vi cyklade hem. Vägen är hemsk med alla lastbilar som blåser förbi.
Har mailat Alingsås kommun angående en cykelväg till Parkliden. Mitt mail har vidarebefodrats till dem som har hand om området här, så nu väntar jag bara på svar från dem. Självklart bygger de ju inte en cykelväg bara för min skull, så det tar säkert lång tid innan de kollat behovet av en cykelväg här... Men jag hoppas på det bästa =)

Nu ikväll har jag, Em, syrran och Alva varit och hälsat på hemma hos pappa en sväng. Em och Alva lekte för fullt och busade! Det är så härligt att se dem.

Em brukar ju gå in till sin säng och hämta täcke och kudde och lägga sig ute i soffan när hon börjar bli lite trött. Idag la hon sig på golvet, vet inte om det var så bekvämt men... Hon låg där en bra stund iaf =)

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Åh!Vad trött man kan bli,puss och kram lilla älsklingen.....

2010-08-18 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0