Ångest!

Sitter här med lite smått ångest faktiskt...
Igår ringde de från lönekontoret och sa att jag är betalningsskyldig p.g.a. semesterdagar jag tagit ut som jag tydligen inte hade... Vi arbetar ju in semesterdagarna och iom att ingen vet att man kommer bli uppsagd, så blir man betalningsskyldig när man väl blir uppsagd. Skit kul! Det sista kärringen sa till mig innan vi la på var: Ja, jag får önska dig en god jul!
Mmmm, tack så mycket liksom!!!! Jätte kul att få såna besked i såna här tider!

Så.... Inga julklappar införskaffade förrutom till mamma, pappa och Em.
Så till er jag skulle ha köpt till (brorsbarn och systerdotter), ni får tyvärr vänta på julklapp =( Pengarna från a-kassan verkar också dröja, så just nu är det inte så fett... Hoppas ni förstår....

Nästa år funderar vi på att resa bort över jul och nyår, jag, Tobbe, Em och bebisen. Inte behöva tänka på nånting alls. Bara koppla av och ta det lugnt! =)

Längtar SÅÅÅ mycket tills jag pluggat färdigt och förhoppningsvis fått ett jobb pch får tjäna riktiga pengar! Inte behöva leva på nån skit a-kassa!!!

Nu ska jag lägga mig och försöka att inte ligga och grubbla för mycket för då lär det inte bli nån sömn.

Kommentarer
Postat av: lotta

Tänk inte på oss och julklappar, vi om några vet hur det är att vara utan pengar, vi har ju levt på a-kassa och helt utan a-kassa i flera omgångar.

Sköt om er

2010-12-28 @ 07:17:01
Postat av: Farmor till Emelie

Det var ingen rolig julklapp Jennie!Och inte sa du något heller på julen,det ordnar sig nog ska du se,nu ska du tänka på dig och den nya familjemedlemmen,det är viktigast just nu!Sedan får du väl se vad det blir i framtiden,om du ska läsa eller du kanske hittar något annat att göra.Du vet att vi hjälper till om du behöver hjälp till något!Julkramar från svärmor......

2010-12-28 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0