Bm-besök

Idag har jag varit hos barnmorskan. Bebisens hjärtljud låg på 136 och h*n ligger med huvudet neråt!!!! =)
Hade dessutom inte gått upp nånting alls i vikt sen sist, men magen hade växt... =)
Barnmorskan frågade om vi skulle fira jul hemma hos mamma och pappa. Jag sa att vi skulle fira i Säffle i år, så hon sa åt mig att ta med min blåa mapp dit med alla papper ifall att. Det är ju inte riktigt planen att bebisen ska komma detta året och definitvt inte när vi är i Säffle! Jag vill vara nära hemma.

Hämtade Em på dagis efter bm-besöket och sen åkte vi hem en sväng till mamma.
Em fräste runt på den fina, rosa bobbycaren som mamma köpt =)

Imorgon tänkte jag åka en sväng till Överby, efter det hämta Tobbe på jobbet, sen hem och hämta Em på dagis, sen hem till Lisa och låna lite mammakläder och SEN tar vi fredagsmys vilket betyder slapp i soffan med grönsaksdipp =)
Och SEN är det ÄNTLIGEN lördag!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0