Inget roligt väglag...

Har hört att det är totalt stopp på 45:an vid Brålanda idag p.g.a. olyckor... Vägen ska inte öppnas igen förrens i eftermiddag! Hoppas verkligen att det inte är så imorgon när vi ska åka iväg....

Var inne i Alingsås igår och jösses vad det var halt och slirigt överallt!!! Men jag och volvon går bra ihop, så vi klarade oss fint in till stan och hem igen =)
Var på arbetsförmedlingen på basmöte. Stolarna man fick sitta på var ju inte de bästa, så jag trodde jag skulle DÖÖ! Jag fick så ont i rumpan och bebisen levde rövare så magen putade åt alla håll! =) Tryckte mot blåsan gjorde h*n också så jag trodde jag skulle kissa ner mig!

Mötet gav absolut ingenting! Den var en äldre herre där som nog inte heller var så förtjust i arbetsförmedlingen. Han ställde så svåra frågor till de två tjejerna som höll i mötet att de inte visste vad de skulle svara till slut... =)

Efter mötet mötte jag upp Lisa inne på Storkenhuset. Köpte en julklapp till Em. Sen begav vi oss hem till Therese och fikade lite.

Slocknade på soffan vid 19-tiden. Det hade varit en lång dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0