Skaka rumpaaaaa!!!!

Ja, här händer inte så värst mycket...

Igår var vi hos bror med familj och kalasade då två av brorsbarnen fyllt år. God tårta och en massa gott julgodis blev det! =)
Deras kök som de renoverat helt själva var hur fint som helst!!!! Ett sånt kök vill jag också ha! Ni som inte vet, så bloggar min svägerska för Vi i villa där hon skriver om deras renovering och en massa annat =) Klicka HÄR så kommer ni dit!

Deras ena katt hade fått kattungar och de var hur söta som helst!!!! Så fina i färgerna då kattmamman är jätte vacker och långhårig!

Tobbe fann ett paradis i Axels rum där det fanns mycket pojkleksaker som radiostyrda bilar bl.a. =)

Em gillade skarpt att umgås med sina kusiner, men mest förtjust är hon nog allt i Viktor som hon skulle krama på hela tiden =) Vet dock inte om han var så villig till att kramas men... Några gosekramar blev det allt! Tyvärr tog jag ju inte några kort... har blivit väldigt dålig på det det sista....

Idag tar vi det lugnt inomhus och Em ska vara hemma från dagis denna veckan för nu ska vi inte åka på nån mer förkylning innan jul!!!!

Imorgon ska jag in till arbetsförmedlingen på basmöte som är obligatoriskt tydligen, annars blir man avanmäld från a-kassan! Är redan trött på dem och då har jag bara varit där två ggr än...
Em får vara hos Therese medans jag är där! Tack Therese! =)
Vet inte vad vi skulle göra utan våra goa vänner (Therese och Emelie) som ställer upp så mycket för oss!!!

På onsdag ska vi baka vörtbröd som ska tas med till Säffle där vi ska fira jul i år. Ska bli riktigt trevligt! Det blir jag, Tobbe, Em, Tobbes föräldrar, alla Tobbes bröder och Ems två kusiner! Fullt hus med andra ord =)
Hoppas på en snabbvisit hos Marianne också på julaftons morgon/förmiddag =)

Ems nya favvolåt förresten är Skaka rumpa med Sean Banan!!! :D
Hon har ju lärt sig att säga "bumpa" (rumpa), så när vi spelar den låten, så klappar hon sig på rumpan och skakar loss =)
Hon har börjat att sätta ihop ord också. Häromdagen när vi lekte kurragömma, så gick hon fram till Tobbe och frågade: Var är nennie??
Hon kallar mig för nennie (Jennie) ibland och det låter så gulligt!
"Bebis sova" säger hon också.

Nepp, nu sover Em middag så jag ska också passa på att vila en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag å Em ska skaka rumpa till jul när vi dansar å hon har sin nya klänning från Burberry på sig, så glöm inte å ta med leggins, lr vad nu strumpbyxor heter nu för tiden =)

2010-12-21 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0