=)

Igår var Em hos Emelie, så jag passade på att baka bröd, tvätta och städa.
Idag har Emelie varit här med sin storasysters två barn Maja och Theo. Två jätte härliga ungar som var väldigt blyga i början, men sen gick det över =) Vi fikade och sen gick vi ut så barnen fick åka pulka. Emelie tog med sig Em på en tur på stjärtlappen, vet inte vem av dem som tyckte det var roligast =) Det såg väldigt roligt ut iaf =)

Imorgon åker Tobbe med Em till Säffle. Jag tar mig en tur till Alingsås på tjejkväll med god mat och vin =)

Ringde Marianne (hon som har sålt huset till oss) och frågade om vi kunde få tillgång till ett av rummen sista helgen i mars och det gick bra! Hon skulle vara där och städa då, så vi hoppas på att vi kan få nycklarna sen när hon är färdig.

Idag har det varit riktigt härligt väder här -till en början iaf. Nu ikväll regnar det dock....

Ikväll blir det varma mackor, så det ska jag gå och förbereda nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0