Kålpudding!

Igår var vi på kalas hos bror med familj. Vi fick jätte god smörgåstårta, kakor, bullar och vanlig tårta! Mums!!!
Em tyckte det var väldigt intressant med alla leksaker som kusinerna hade, men mest intressant var nog det fina akvariet.

Idag gick vi ut i kylan och tog en promenad bort till mamma. Linda och Alva var där också, så vi fikade och hade det mysigt!
På vägen hem igen somnade Em i vagnen. Ser så mysigt ut när hon ligger där nerbäddad.

Väl hemma började jag förbereda lite för middagen som bestod av kålpudding, potatis och sås.
Emelie kom förbi en sväng, så hon fick underhålla Em medans jag gjorde maten. Bjöd henne på middag också, tycker hon är värd det när hon ställer upp och tar hand om Em så bra =)
Tycker det är så kul när man helt spontant kan bjuda på middag =)

Imorgon ska vi till bvc på 1-års kontrollen. Ska bli kul att se hur mycket hon väger nu =)

På torsdag ska Em vara hos Emelie.

På fredag blir det myskväll.

På lördag åker Tobbe till Säffle med Em (om det inte är snöoväder) och jag åker till Alingsås på tjejmiddag, vindrickande och pubbesök!!! =) Ska bli jätte kul! Det blir min första sovmorgon på sön på jag vet inte hur länge. Ska sova hos Theresè inne i stan, så vi får hoppas att hon låter mig sova lääääänge på sön. Känner jag mig själv rätt, så lär jag väl vakna vid 07-tiden som vanligt men då vet jag iaf att jag får somna om =)

Idag släpptes biljetterna till Ladies Night i 8 städer! Till övriga städer släpps biljetterna senare. En jubileumsbiljett kostade 1495 kr!!!!! Så fruktansvärt dyrt!!! Skrev till Marianne på msn att det får bli en VIP-biljett, de kostar ju "bara" 995.... =)
Hoppas nu bara att de kommer till Karlstad... Det är tänkt att vi ska gå där i år. Vi får vänta och se.

Jag kan ju verkligen rekommendera mina kvinnliga läsare att gå på det här! Det är en riktigt häftig upplevelse!
www.ladiesnight.se

Ha en fin kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0