Ojoj!

Vad dålig jag har varit med mitt bloggande!!!

Vad har hänt sen sist då tro???
Jag  har varit inne och jobbat ett par ggr till, senast igår kväll. Känner verkligen att jag vill tillbaka och jobba fullt ut nu. Det är jätte mysigt att gå hemma med Em, men man behöver den sociala biten så mycket. Alla goa vårdtagare på jobbet är så härliga också! =)


Förra fredagen var Camilla, Thomas och Irma här på middag. Vi hade det jätte trevligt och barnen lekte och busade =)


Igår var det visning på lägenheten. 5 personer plus en kille från Alingsåshem var här. Emelie älskade att det kom en massa okänt folk in i vårat hem, så hon höll låda och showade för de för fullt! Hon skrattade, dansade, klappade händerna och kröp omkring som en tok! Det var härligt att se! Det fick mig att tänka på ett kort som mamma och pappa har hemma på mig, där jag står mitt på golvet bland en massa människor och bara har en massa bus i blicken =)
Våran lilla Em kommer nog bli en riktig linslus!


Just nu sover Em en liten stund, sen kommer Emelie och hämtar henne. Då ska jag passa på att se på lite film och vila en stund. Kan behövas då varken jag eller Tobbe får sova särskilt mycket på nätterna just nu... Em håller oss vakna med sitt skrikande... Men det är mycket som händer i hennes lilla värld just nu också. Hon står upp utan stöd längre stunder och hon drömmer nog en hel del också. Det är mycket som ska bearbetas på nätterna, så hon är förlåten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0