Vattenläcka

Igår var Emelie här en sväng och grattade Em på hennes födelsedag. Hon fick en jätte mysig gosehund och jätte fina kläder!
Vi fikade bananmuffins och de fick godkänt av Em. Hon mumsade i sig och smulade i hela soffan =)

På kvällen fick hon bada med pappa i badkaret =)

Idag skulle vi ha åkt ut till Magra och hälsat på Lisa och lilla Gabriella, men lilltösa hade fått feber av vaccinationssprutan, så jag och Em åker en sväng till mormor istället.

Em och jag lyxade till det med äggröra och bacon till frukost idag! Baconet behöll jag dock för mig själv =) Em fick lite tomater och gurka till sin omelett istället.

Nu ska jag ut i garaget och hämta en massa tomflaskor. Knackade på dörren här för en liten stund sen. Det var en gubbe som sa att de ska stänga av vattnet om en timma. Det ska vara avstängt hela dagen! Det var tydligen en vattenläcka på början av gatan här... så nu får vi bunkra upp, så vi har så vi klarar oss.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0