Äntligen!!!

Äntligen har förkylningen gett med sig! Den har gjort mig på så dåligt humör, dels för att jag inte kände smaken av nyårsmaten och dels för att vi inte kunde gå på Gabriellas dop =(

Smittade Tobbe och häromdagen kom han hem från jobbet och hade tappat rösten. Morgonen efter vaknade jag och hade nästintill tappat rösten jag också, men frampå dagen blev det bättre.

Blev väl mer eller mindre beroende av nässprayen också... Det har jag varit förrut och det var INTE roligt!
Tvingade mig själv fr.o.m. i förrgår att inte ta nässprayen. Fy sjutton vad jobbigt det var! Sov ute i vardagsrummet på soffan i två nätter. Blev dock inte så mycket sömn då näsan var helt igentäppt och jag fick panik, så då kollade jag på tv hela natten istället.
Nu är nästäppan borta och jag kan andas igen!!!! =)

Det var en seg förkylning, men till min glädje verkar det som att Em har klarat sig, peppar peppar!

Emelie fick sin andra dos vaccin idag. Hon skrek lite, men sen var hon glad igen! =)
Nu hoppas vi på att det inte ska komma några biverkningar!

Annars händer inte så mycket här.
Ska väl försöka rensa ur en massa skräp ur skåpen här i helgen och slänga. Ingen idè att packa ner en massa onödiga grejer när det är dags för den stora flytten.
Åh, det ska bli så skoj! Om bara tiden kunde gå lite fortare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0