=)

I måndags nattade vi Em som vanligt vid 19:30. Hon sov kanske en timme sen gnälldes och skreks det hela natten fram till 02:30!!!! Ingenting passade. Då var vi trötta kan jag ju säga. Dessutom skulle vi upp tidigt allihopa för att åka till ögonkliniken i Borås. Till slut lyckades vi somna allihop iaf, men det var jobbigt att gå upp sen...

I Borås gick allt bra! Det var inget fel på Emelies ögon, så det var ju skönt att få veta det!
På vägen hem gjorde vi ett stopp i Alingsås för att äta på Sibylla. 150 g hamburgade för 29 kr!!! Det var gott!

Imorgon ska vi till Trollhättan och äta på India Palace!
Det blir jag, Tobbe och Emelie, Theresè, Martin och Noah, Linda, Ramond och Alva och Theresès storasyster Christina. Ska bli jätte skoj!!!! =)
Theresè och Christina är också adopterade från Sri Lanka. Våra föräldrar var där samtidigt och det är på den vägen det är. När våra föräldrar har träffats, så har ju vi barn också träffats och lärt känna varandra. Åldersskillnaden är ju inte stor mellan oss heller, så det är ju perfekt!
Jag kommer inte ihåg när vi träffades alla fyra samtidigt sist, men det var vääääldigt längesen iaf, så middagen imorgon ska bli superkul!

Annars händer inte så mycket här. Som vanligt =)

Fick förresten ett tips från min svägerska att istället för en cykelstol köpa en cykelkärra. Det var ett bra tips tycker jag! De verkar väldigt bra!
Kika HÄR!
Linda och Ramond, det kanske skulle vara något för er också!
Fast en HUNDkärra istället=)



Nu ska jag äta lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0