Snuskigt!

Usch, vad snuskigt man lever egentligen! Vi har storstädat vårat kylskåp idag... Behöver jag säga mer???

Igår var vi på India Palace i Trollhättan. Vi hade jätte trevligt och maten var supergod!!!!
Det var så kul att vi kunde träffas allihop samtidigt!
Innan vi skulle åka hem allihop åt varsitt håll, så fick Emelie sin första puss (av en pojke)! Noah pussade henne säkert två gånger och sen fick han nog en puss av Em också =) Det var så gulligt!
Hoppas att det inte dröjer länge innan vi kan ses allihop igen!

När vi kom hem från Trollhättan somnade Em med en gång och sov sen hela natten utan minsta lilla pip!
Värre har det varit under dagen... Hon har klängt på mig hela tiden och så fort jag har satt ner henne på golvet, så har hon stortjutit! När Tobbe kom hem från jobbet, ja då blev hon på strålande humör!!! Hon hade nog saknat honom =)
Har sett att hon börjar få en tredje tand i underkäken också, så den gör väl sitt till också...

Vi var en sväng till ICA förrut och innan vi gick så vände jag sittdelen i vagnen framåt. Em har varit gnällig sista tiden hon har åkt vagn och försökt vända sig om så hon kan se åt andra hållet. Nu när hon får åka framåt och se mer vad som händer då är hon så nöjd så =)
Väldigt bra när man kan lösa så gnälliga problem så lätt =)

Ikväll ska vi göra kebab och egna klyftpotatis. Ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0