Söndag

Då var det söndag och ännu en helg har gått förbi...

I fredags var Em hos Emelie hela dagen, så jag passade på att gå bort till mamma en sväng som var barnvakt och Alva.










Jobbade min första dag på över ett år igår! Hoppade in lite extra. En delad tur blev det, så jag jobbade först 06:45-10:00. Det kändes som att jag gjorde min allra första dag =) Man glömmer en del, men det är mycket man kommer ihåg också efter så lång tid.
Nästa pass gjorde jag 16:30-21:15. Då var jag trött kan jag ju säga. Mådde inte så värst bra heller... När jag var hemma mitt på dagen, så började jag må lite illa, men det blev bättre sen när jag åkte till jobbet vid 16:30. Natten till idag har däremot inte varit så rolig... Har mått illa hela natten, men jag har inte kräkts. Emelie mådde ju inte så bra i början på veckan, så det kanske är hon som har smittat mig... Får hoppas det går över tills på tisdag iaf för då ska vi åka till ögonkliniken i Borås med Em.


Igår gjorde Tobbe middag åt oss. Apelsinkyckling i lergryta blev det. Men tyvärr kunde jag inte äta så mycket eftersom jag inte hade någon direkt matlust... Men får väl försöka få i mig lite idag och en massa coca cola! Det ska ju vara bra mot ilamående =)

Nu ska jag vila lite.


Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Åh!Vad gullig lilla Alva är!Nu har ni två små söta tjejer att gosa med!Och tänk va mycket kul dom ska ha!kramizar till er alla i Sollebrunn.

2010-01-17 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0