Inskolning, dag 3

Idag har vi varit på förskolan från 9-11. När vi kom dit lekte barnen och Em hängde på =)
Det var även en liten sångstund, då hade Em lite svårt att sitta still... Men det har hon ju för det mesta =) Sen delades lite frukt ut som de fick sitta och smaska på.
Vid 10 gick de ut och lekte. Em fick sitta i en sulky eftersom det är alldeles för söligt för henne att krypa omkring. Jag var med en stund, men gick in i 15 min så hon skulle få vara själv med de andra barnen och fröknarna och det gick jätte bra!
När vi gick därifrån vid 11, så somnade Em på stört så fort hon la sig i vagnen =)

Vi gick hem en sväng till mamma, så Em fick stå ute och sova i vagnen. När hon vaknade gick vi bort till Emelie där Em är nu eftersom jag ska iväg och jobba sen.

Igår var vi hos Camilla och Irma. Tjejerna lekte medans jag och Camilla satt och tjöta och fikade =)
En väldigt trevlig fikastund, som alltid! =)

På kvällen gick vi och firade pappa som fyllde år. Fick ännu mer fika och tårta =)

Nu ska jag vila en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0