Inskolning, dag 4

Idag har Tobbe varit med Em på förskolan. Han gick därifrån en timme och Em hade klarat sig galant utan sin pappa! =) Nästa vecka lämnar vi henne ännu längre stunder och på torsdag och fredag ska hon vara där från 09-14. Två långa dagar som säkert kommer att gå bra! Hoppas bara att hon somnar när de ska ha vila... Det återstår att se.

Själv har jag jobbat hela dagen lång. Gick hem till mamma sen som var barnvakt åt Em medans Tobbe var på banken och förhandlade om låg ränta =)
Det är verkligen inte bara att köpa ett hus! Det är så mycket man ska tänka på, papper som ska skrivas osv osv. Är glad att jag har Tobbe som är betydligt mer insatt i allt det där än jag!

Tobbe ringde telia häromdagen och förhandlade med dem också =)
Vårat bredband går ut den 23:e mars. För att flytta hemtelefonen så får man betala en avigft på 450 kr. Tobbe sa till dem att vi förlänger vårat bredband om de bjuder på flyttavgiften och det gick de med på!!!! =) Så där sparade vi några hudralappar =)

Imorgon ska vi åka till Alingsås och handla.
På söndag är det dop för Alva! =)

Ha en fin helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Christian

Dåligt med kort på Em tycker jag ;-)

2010-03-19 @ 21:41:09
Postat av: Jennie

Christian: Du får komma och se henne i verkligheten istället ;) Jag ska bättra mig! =) Loooovar att det kommer en liten bild sen, kanske t.o.m. en liten filmsnutt!

2010-03-20 @ 09:32:12
Postat av: Christian

Men ja tänkte ju komma nästa helg om d blir då ni flyttar, Tobbe kan ju aldrig ge ett besked nån gång, ska ja se te å klippa trollungen också, sådär kan hon ju inte se ut heller... ;-)

2010-03-20 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0