Lediga dagar

I måndags började jag jobba "på riktigt". Det kändes väldigt bra! Började med en kort dag, 16-21 =) Iofs var det fullt upp hela kvällen och jag hade ganska så ont i fötterna när jag kom hem.

I tisdags var också en sån där kort och härlig dag, 06:45-13:00. Efter jobbet gick jag hem och packade in barnvagn och Em i bilen. Em hade varit lite besvärlig mot Tobbe under tiden jag var och jobbade, så han fick en lugn stund medans vi åkte hem till Lisa och hennes lilla Gabriella. Där fick vi jätte god mat och semlor blev det till efterrätt =)

Igår var jag ledig och då kom Sanna och lille Linus på besök. Em blev väldigt förtjust i Linus och skulle lägga huvudet mot honom hela tiden och klappa honom på huvudet =)
Vi gick en liten sväng ute också eftersom vädret var helt underbart!

Sanna och Linus:


Idag är jag också ledig, så det får nog bli en promenad sen när Em vaknat från sin förmiddagslur.

Nu är det inte långt kvar tills det är flyttdags! Är ledig på lör, så tänkte att vi skulle hinna plocka lite i garaget. Man tänker inte på att man har en hel del grejer där ute också som måste plockas iordning.

Har lagt in om tre veckors semester i sommar också. Tobbe tar 4 veckor, så han börjar sin semester en vecka innan mig. Ska bli jätte mysigt! Ska hitta på en massa roliga saker med Em!
Tror man uppskattar sin lediga tid tillsammans mer när man börjat jobba.

En hotellnatt på Novotel i göteborg är inbokad också, men det blir den 10:e-11:e april. Då får inte Em följa med, hon får stanna hemma med farmor och farfar som är snälla och kommer hit och sover med henne en natt =)
Novotel har jag och Tobbe bott på förrut, men det var flera år sedan! Det jag kommer ihåg är att deras frukostbuffè är SÅÅÅÅÅÅÅ god!!!!! Så där ska vi sitta länge länge och mumsa i oss =)

Alvas dop har vi att se fram emot också den 21:a mars. Jag ska läsa en dikt och jag vet att jag kommer vara jätte nervös. Men som tur är behövde jag inte lära mig den utantill =)

Nu ska jag diska lite....

Kommentarer
Postat av: Sanna

För första gången på evigheter kikar jag in på din blogg -och vd får jag se?! MIG hahaha =) Men vad trevligt det var. Tack för en härlig eftermiddag. Kramar

2010-03-07 @ 03:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0