Lördag!

Började dagen 07:00 då Em vaknade och var full av energi! Det var bara till att gå upp och äta lite frukost.

Åkte in till stan en sväng och kollade lite i affärer. Hittade en jätte fin klänning som jag tänkte ha på Alvas dop imorgon.
Efter det åkte vi till Willys och handlade. Em började bli grinig i affären och när vi nästan var hemma så somnade hon. Tog in och la henne i sängen när vi kom hem.

Tobbe gick och tränade i eftermiddags och strax efter att han gått knackade det på dörren. Det var Camilla och Irma. En glad överraskning! Vi tog och gick en liten promenad här runt kvarteren =)

Lite senare nu ikväll kom Camilla, Thomas och Irma in här en sväng. Tobbe och Thomas delade på ett par öl i köket medans jag och Camilla satt i vardagsrummet med de små medans de lekte. Riktigt trevligt!
Kul när man kan ses så där lite spontant bara och allt inte behöver vara planerat in i minsta lilla detalj =)

Efter de hade gått la jag Em och hon somande på en gång!

Här kommer ett par bilder som jag lovat Christian =) De är tagna på vägen in till Alingsås idag.



Kommentarer
Postat av: Christian

Se där ja =)

2010-03-21 @ 18:56:56
Postat av: Farmor och Farfar till Emelie

Lika go och glad som alltid!Vad duktig Emelie

är på inskolningen,hon blir kompis med alla..



Vi kramas till helgen!

Farmor och Farfar kommer då..

2010-03-21 @ 20:59:37
Postat av: Therese Blom

Lilla godingen! Hur har du gjrt sådär bra att man inte kan kopiera bilder?? (jag försökte inte sno något, jag lovar!! ;) )



kram

/T

2010-03-22 @ 15:03:29
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/
Postat av: Gissa vem?

På fredag så kommer din favoritfarbror å hälsar på ;-) ska bara se te å bli kvitt förkylningen tills dess Em

2010-03-22 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0