Sen sist

Igår var vi på Universeum hela familjen tillsammans med Camilla, Thomas och lilla Irma. Det var en jätte trevlig utflykt! Vet dock inte om Em var så intresserad av alla djuren, men för oss vuxna var det det iaf =)
På vägen hem gjorde vi ett stopp i Alingsås och åt pizza och sen kollade vi lite i affärerna.

Camilla visade en bild på en jätte söt fåtölj som de köpt till Irma! En sån var vi ju bara tvungna att skaffa till Em också, härmisar som vi är ;) Så en tur till Jysk blev det också. Em gillar inte att sitta i sin fåtölj, hon tycker det är mycket roligare att stå på knäna i den och hoppa sig fram =)

Annars har vi inte gjort så mycket. Har jobbat i fredags och idag.
Morgonturen som jag var ute på i fredags tog mig 2 timmar! När det är så halt, så måste man ju gå till varje vårdtagare. Cykla är inte att tänka på!
Ska bli skönt när all snö och is har smält bort. Idag kunde man NÄSTAN känna att våren är i antågande för jösses, vad skönt det var i solen =)

Här kommer lite bilder från Universeum-besöket:

Irma och Em. Det är lite svårt att få bra bilder på dem när båda två
vägrar att sitta still =)


Ser ni spindeln?


Pirayor

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Jennie!!

Nu har jag varit borta ett litet tag ifrân cyber-världen. Läste igenom alla inlägg som jag missat. Vilket underbart foto pâ din pappa pâ taket!!

Det verkar som man har fullt upp som smâbarnsförälder mellan promenader, utflykter och tjejmiddagar. Vad härligt gumman!!

Jag längtar tills vi kommer och hälsa pâ er i det nya huset :)

Puss o Kram

2010-03-08 @ 16:11:11
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0