Krånglig hals

Hade ju så fruktansvärt ont i halsen i förra veckan. Det var en natt som jag inte kunde sova ens för det gjorde så ont. Gick till läkaren som tog prover, han kände och klämde på halsen och det gjorde svinont! Det ena provet de tog visade ingenting, så läkaren tyckte vi skulle avvakta tills vi fick reda på vad det andra provet visade. I början av denna veckan kom ett brev hem på posten där det stod att min sänka var väldigt mycket högre än normalt vilket kunde tyda på en inflammation. Fick bokat ett återbesök hos läkaren och fler provtagningar. Han skulle höra av sig nästa vecka, så får vi se om proverna är bättre. Det onda i halsen är iaf borta som tur är =)

Ja, vad händer annars här hos oss då?
Vi grejar en hel del ute i trädgården. Har planterat lök, morötter, rädisor och lite olika blommor. Pappa skulle fixa jordgubbsplantor åt mig också =)
Tobbe grejar bakom våran bod, så vi ska kunna ha ved där.

Igår var Lena och Jan här på snabbvisit på deras väg mot Tyskland. Vi fick sulkyn till Em levererad och ett badkar! =)
Härligt att ha ett badkar, mycket lättare att bada Em då.

Nästa lördag är det dags för Parkliden!!! Ska bli jätte skoj! Hoppas på fint väder, så vi kan grilla lite innan =)

Nepp, nu ska jag göra lite mat medans Em och Tobbe tar sig ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0