Potäter!

Idag har Em varit jätte grinig! Hon låg inne i sitt rum på rygg och sparkade med fötterna in i väggen och skrek! Undrar vem hon har fått det ifrån??? ;) Har ju hört berättats att jag hade ett humör som en jag vet inte vad, när jag var liten =)
Hon börjar få en stor tand i underkäken nu också som bryter fram, så det dåliga humöret och att hon inte äter så bra kan man ju förstå då.
Men när hon fick sitta på bänken och se på när jag gjorde muffinsar, ja då var det dåliga humöret som bortblåst. Men det kanske inte var så konstigt när hon fick slicka visparna =)

Nu i eftermiddags var mamma och pappa här och hjälpte mig i trädgården.
Pappa fräste upp landet med jordfräsen och sen satte han potäter. Ska bli SÅÅÅ gott med egna färskpotatis! Funderar på om vi inte ska ta och planterna jordgubbar också.
Emelie satt mitt i potätelandet och käkade jord och sa "MMmmm" =) Vet dock inte om det verkligen var så gott som det lät...

Här kommer ett par bilder och en filmsnutt från muffinsbaket:






Kommentarer
Postat av: Fredric

Ja, hon är lika glupsk som sin far....

Ser fram emot att få dricka öl/vin på er altan snart. Har beställt sol och tar med min cykel så kan vi åka på långtur.... flera mil....

Fredric

2010-05-05 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0