Tupperware

Idag kom Susanne och Maria från jobbet hit. Jag hade lagat lite god mat som vi mumsade i oss, sen åkte vi vidare hem till en annan arbetskamrat som hade tupperwareparty. Träffade Carina där (en arbetskamrat) som jag inte sett på hur länge som helst! Så det var skoj! =)
Köpte lite till Em bara. Tupperware-grejer är ju så sjukt dyra!

Igår var jag och Tobbe på utvecklingssamtal på dagis. Camilla berättade att allt går så bra med Em. Att hon är en bestämd ung dam, hon äter bra, sover bra och leker bra med de andra.
Efter det åkte Tobbe till T-hättan och shoppade lite medans jag och Em stannade kvar hemma.
När Tobbe kom tillbaka hade han köpt en leksaksspis till Em! Den är populär kan jag säga! När jag stod och lagade maten idag, så stod Em bredvid vid sin spis och fixade och donade i sina kastruller och skålar =)

Måste ju berätta också att vi fick en sån trevlig överraskning i brevlådan idag!!!!!! Ett bröllop väntar i september! Ska bli så roligt!!!! =)

Till helgen blir det lugnt. Ska försöka komma iväg på bio tänkte vi preliminärt. Söta Emelie har erbjudit sig att ha Em över natten =) Skulle allt vara skönt med lång sovmorgon!

Nepp, nu ska jag krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Vad kul att Em har fått en spis,så hon kan laga mat

till farmor och farfar,blir säkert lika gott som mammas och pappas...

Bamsekram från farmor och farfar....

2010-05-28 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0