Kall promenad

Imorses lyste solen så fint, så vi tänkte att vi ger oss ut på en promenad! När vi gått en bit då försvann solen och det blev skit kallt! Men det var en trevlig promenad ändå =) Em ville gå själv mest hela tiden och dra sin vagn. Vi gick förbi ridskolan och där fick vi stå en bra stund. Em ropade vovve till hästarna och vinkade på tjejerna som var ute och red. Har en känsla av att vi kommer få stå där i kylan om några år och vänta medans tokfian tar ridlektioner =)

Efter vi kommit förbi ridskolan ville hon sätta sig i vagnen och det dröjde inte länge förrens hon somnade.
Vi var ute och gick i säkert 1 1/2 timme! Magen klarade det bra, det värsta var bara att jag blev fruktansvärt kissnödig! =)
Självklart när vi var hemma, så bröt solen fram och sken så fint resten av dagen...

När vi kom hem skulle jag åka in till Sollebrunn och handla grejer till kycklingsalladen som vi ska mumsa på ikväll. Det var helt knökat med bilar ÖVERALLT!!!! Det är slöjdmässa idag och imorgon nämligen. Jag fick parkera vid shell! Det är JÄTTE LÅNGT att gå! Nä då, det är det inte men.... för en gravid kvinna är det det =)

Imorgon ska jag åka och storhandla alldeles för mig själv! Ska bli trevligt att få gå där och lulla i min ensamhet =) Fast det är säkert en drös med pensionärer som håller mig sällskap =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0