Lite ledsen...

Idag vill jag bara lägga mig ner och skrika och gråta!!!!
Brukar inte vara den som beklagar mig för andra, så då gör jag det här i bloggen istället.
Har så ont i kroppen att jag knappt kan röra mig. En krycka eller två skulle inte vara dumt, för jag kan ju knappt gå! Inte är det roligt heller när Em står på golvet och sträcker upp sina små armar mot mig och vill att jag ska ta upp henne. Jag borde inte ta upp henne för det gör så ont, men jag kan bara inte låta henne stå där och vara ledsen...
Kanske inte är en bra idè att fortsätta jobba en vecka till trots allt.... Kroppen säger ju ifrån ganska så tydligt.

Nä, just nu är detta ingen rolig graviditet, men jag försöker ändå tänka positivt annars skulle jag inte orka någonting alls. Jag vet ju att belöningen blir en alldeles underbar liten bebis och jag längtar SÅÅÅÅ efter att den ska komma ut så man kan gosa =)

Så, nu har jag beklagat mig tillräckligt och förhoppningsvis ska ni slippa mer sånt här i min blogg =)



Kommentarer
Postat av: Fredric

Tänk positivt, din värk är mer övergående än Tobias ryggont..... Och du hade säkert roligare när du lade grunden för värken med.....Du får ha lite bra barnfilmer till Em så hon hellre sitter framfört tv:n ett tag.

Om två helger behöver du inte lyfta henne alls, för då kommer jag!

2010-11-17 @ 07:27:17
Postat av: Farmor till Emelie

Vad jobbigt Jennie,det kanske inte är så fel tänkt

att du är hemma nu,man ska ju ha krafter kvar också

till den lilla nya familjemedlemmen!Ge Em en stor kram och säg att faffa och farmor kommer snart....

2010-11-17 @ 07:43:15
Postat av: Therese B

heja heja Jennie! Inte så långt kvar! kramar!

2010-11-18 @ 11:31:05
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0