Måndag

Igår kom det lite mer snö här... Det räcker nu tycker jag. Det som är kan ligga kvar resten av vintern.

I fredags var jag och hämtade Em på dagis. Lämnade henne på morgonen med pappas bil, åkte till pappa och lämnade tillbaka bilen sen körde pappa hem mig. När klockan var 13:30 tog jag mig en promenad in till Sollebrunn. Fy fasen vad det blåste kallt ute på vägen och inte fanns det mycket väg att gå på heller då vägen här har varit under all kritik! Men som tur var körde bilarna sakta.
Väl framme på dagis var Em ganska villig till att ta på sig ytterkläderna och följa med mig. Kan bero på att jag sa att vi skulle gå till mormor och morfar =)
Väl framme rusade Em in och ropade "bobo" (hennes ord för mormor). Tyvärr var inte mamma hemma just då för hon hade inte slutat jobbet. Em bröt ihop totalt när hon insåg att bobo inte var hemma! Jag har aldrig sett henne göra så förrut, så längtan efter bobo var nog stor =)
När mamma väl kom hem sen då hängde Em runt hennes hals mest hela tiden =) Fast morfar går allt bra att krama om också =)

Hon är så go våran lilla tösabit!
En favoritlåt har hon också. Så fort vi sätter på datorn här hemma, så kommer hon fram och ropar "waka waka"! Då ska vi lyssna på Shakira. Helst ska det vara på youtube, så hon kan se på musikvideon samtidigt. Tror inte det dröjer länge innan Em skakar rumpa precis som Shakira! =)

Bjuder på några bilder idag också:


Em är lite morgontrött...


Men som ni ser på tiden som bilderna är tagna, så tar det inte många
sekunder innan hon är i busartagen =) Det har inte ens gått en minut...


Em idag på morgonen


Snö!


Vi har såna fina istappar på vårat berg här på baksidan!



Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Vad go hon är lilla tjejen!Men vad hon växer, hon blr en stor flicka nu, när hon blir storasyster!



Kramisar till Emelie

2010-11-29 @ 11:58:02
Postat av: Therese B

haha vad kul, Noah säger oxå Bobo till mormor.

Bobo & Moffa

Babo & Fafa



:)

2010-11-29 @ 12:41:02
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0