Snö snö snö!!!

Pappa var snäll och lånade ut bilen till mig idag och imorgon, så Em kan komma till dagis. När vi kom ut till bilen imorses, så var den helt översnöad! Hade ju snöat hur mycket som helst sen igår kväll!!! Det var bara att börja borsta av den och sen fräsa iväg. Här nere vid våran korsning när jag skulle svänga upp på stora vägen, så körde jag nästan fast i snön eftersom ingen hade varit här och plogat än... Men jag kom upp till slut och ut på vägen kom vi, men jösses vilket väglag!!! Jag fattar inte var alla plogbilar håller hus??!!
Jag körde i 50 hela vägen in till Sollebrunn. Som tur var var iáf parkeringen på dagis skottad. Däremot var det jätte halkigt där, så Em ramlade omkull och jag var på väg att dratta på ändan flera ggr innan vi kom in...
Ja, vintern kom tidigt i år.  Ska försöka ta några bilder här sen och lägga upp.

Nu inväntar jag Lisa. Vi ska hålla varandra sällskap idag medans våra döttrar är på dagis. Lisas lilla Gabriella har också börjat på Rävlyan och har samma tider som Em =)
En fika på Kaffekoppen får det bli sen om vi tar oss dit =)


Kommentarer
Postat av: lotta

Skickar dig vår bloggadress är ombedd av vi i villa att skriva en blogg om budgetrenovering, du hittar den på adressen ovan, det blir som en tjuvkik på nya köket. Skall leta rätt på kamerasladden idag så att det blir mer bilder

2010-11-25 @ 12:46:12
URL: http://lottas.blogg.viivilla.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0