Snö!

Oj, vad mycket snö det har kommit här idag!
Det snöade för fullt imorses när jag och Em skulle åka iväg, så det var bara att börja borsta av bilen. Tyckte det var hur mysigt som helst när snön yrde omkring för blåste rejält gjorde det också! När jag lämnat Em på dagis, så var det bara att åka iväg och jobba. Ute och cykla hela dagen skulle jag vara också... När jag var ute mitt i snöyran, då var det inte så mysigt längre... Snön piskade mig i ansiktet, det var inget härligt alls!
Det var ganska skönt att få komma hem sen och känna värmen från brasan.

Snart kommer pappa med hemleverans på mammas hembakade lussekatter!!!! =) Så en lussekatt eller två och några glas julmust får det bli ikväll =)

Här kommer lite bilder som jag tog tidigare idag. Det har inte slutat snöa än, så det är ännu mer snö nu! De var precis här och plogade vägen utanför. Em tyckte det var jätte spännande med den stora traktorn =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0