Snorig liten tjejja

Idag har jag varit på fot- och ansiktsbehandling! Det var underbart! Tänkte jag skulle utnyttja friskvårdspengarna vi får från jobbet nu innan jag slutar. Det ska de inte få snuva mig på! =)
Fick fransk pedikyr, så nu är mina tånaglar så fina! Vem jag nu ska visa de för så här mitt i hösten?? Man går ju inte direkt i några flipflop... =)
Fy fasen vilket väder det är! Men lite mysigt också förstås när man kan tända levande ljus.

Em har varit hemma från dagis idag. Enligt Tobbe var hon jätte besvärlig hela dagen, men när jag kom hem från jobbet var hon som en liten solstråle! Alldeles svart och fin runt ögonen eftersom hon lyckats hitta min kajalpenna.... Jaja, det ska börjas i tid =)

Ringde dagis i eftermiddag och sa att hon kommer imorgon. Monica (dagisfröken) berättade att förra veckan hade sju barn sjukanmält sig samma morgon för förkylning, hosta och ögoninflammation! Precis det som Em lyckats åka på... Inte roligt när hennes små ögon varar sig och hon kliar sig frenetiskt i dem... Sover dåligt på nätterna gör hon också...

Tobbe var ute och gick ikväll. Han ringde hem när han varit ute en stund och skrek att han ALDRIG tänkte gå ut och gå mer!
Tydligen hade han hört en massa högt grymtande precis bakom sig! Han hade släckt pannlampan och sprungit för glatta livet!
Äckliga vildsvin!

Idag har inte magen var nåt rolig alls. Det trycker på ett obehagligt sätt så jag mår illa. Inte får jag någon matlust då heller... Har iaf lyckats få i mig lite ägg och bacon ikväll.
Den spänner och gör ont... Men det är klart, den övar väl sig för vad som komma skall =)

Nu ska jag kika lite på Efterlyst!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0