Syskonvagn!

Igår kom Emelie och hämtade Em.
Emsan hade gått och ropat på Tilo hela dagen (Emelies hund), så hon blev glad när de kom =)
När de hade åkt gick Tobbe ut på en promenad och jag satt här hemma och slappade. Hämtade Tobbe i Mellby efter en timma. Han hade gått grusvägen dit och dessutom nästan blivit attackerad av en stor kronhjort!
Väl hemma igen lagade jag lite god middag och sen kollade vi på film. Gick och la mig vid 23-tiden, då kändes det konstigt att inte ha Em bredvid, men gud så gott jag sov! Inge som väckte mig på morgonen =)

Idag åkte vi in till Alingsås Tobbe och jag. Tänkte att vi skulle äta lunchbuffè, men det är värdelöst att ens försöka äta lunch i Alingsås. Varenda lunchställe är fullt med folk! Vi shoppade gardinstänger istället =)
Sen åkte vi vidare till Vårgårda för att hämta en syskonvagn. Så nu har vi en sån äntligen! Den är jätte fin och vi är jätte nöjda med den!
Nu i eftermiddag kom Emelie tillbaka med Em och jösses vad man känner att man saknat det lilla yrvädret! =)

Nepp, nu ska jag äta lite och sen läsa en stund innan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Det gör farmor och farfar också!Saknar den lilla goa tjejen.....Bamsekramar från oss!

2010-11-04 @ 07:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0