En trevlig dag!

Igår kväll när jag skulle ropa in katten, så kom hon inte. Det händer ibland och då får hon vara ute hela natten. När Tobbe gick till jobbet imorses, så ropade jag efter henne igen, men hon kom inte. Jag gick och la mig, somnade om och hade en jätte otrevlig dröm! Jag drömde att Tabbie kom hem med hela buken uppriven! Det låg tarmar och en massa annat äckel päckel över hela golvet. Jag blev helt förtvivlad och slog nummret till syrrans sambo, så han kunde komma och skjuta henne sen vaknade jag.
Sen var jag bara tvungen att ropa efter henne igen och då kom hon äntligen och ingen buk var uppriven som tur var!

Vid 10-tiden åkte jag och Em iväg till dagis för det var fotograferingsdags! Det ska bli så kul att få se bilderna! =)

Efter det åkte vi en sväng hem till mamma och pappa och plockade lite tomater och vindruvor i växthuset. Paprikatomat fick vi med oss också, de är jätte goda!
Em fick målat lite med kritor innan vi åkte hem. Em sov middag och jag passade på att måla i sovrummet.

Nu i eftermiddags har jag, Em, Camilla och Irma varit nere i Gräfsnäs och myst! Det var ju helt underbart väder och så otroligt vackert med alla färger i parken!
Tog lite bilder, men de blev inte så bra... Camilla hade med sig sin finkamera, så hon fick nog bättre bilder än jag =)
Men här kommer iaf de bilder jag tog:







Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Inget fel på dom bilderna!Vad kul det ska bli att få komma och se sängkammaren det är säkert jättemysigt!Och hallen tycker jag är så mysig!Bra Jennie.....Bamsekramar till er..

2010-10-07 @ 20:48:43
Postat av: Farmor till Emelie

Inget fel på dom bilderna!Vad kul det ska bli att få komma och se sängkammaren det är säkert jättemysigt!Och hallen tycker jag är så mysig!Bra Jennie.....Bamsekramar till er..

2010-10-07 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0