God mat och lite till =)

Hade en trevlig dag tidigare i veckan! Klippningen blev jag mycket nöjd med! Tyvärr hann jag inte in på Cassels, men det får bli en annan gång. Åkte hem till Therese efter klippning och storhandling. Fick jätte god cocacola stek! Hur gott som helst! Em åt med god aptit hon också!

På eftermiddagen, strax efter att vi kom hem, så kom Irma och Camilla. Tobbe skulle ju vara barnvakt åt småttingarna medans jag och Camilla åkte in till Sollebrunn och fikade med våra arbetskamrater. Det var också jätte trevligt och räkmackorna var väldigt goda!
När vi kom tillbaka hem till Tobbe, så möttes vi av två glada tjejer i dörren. Det hade gått jätte bra för Tobbe att vara barnvakt åt bägge två, så han sa t.o.m. att han kunde göra om det igen =) Men det kanske var mycket för att han slapp byta bajsblöjor... ;)

Igår kom Tobbes föräldrar hit. Vi åt kycklingtoast med aioli och klyftpotatis här hemma innan vi tog oss en tur in till stan för att kolla på ljussättningarna. Var tyvärr ingen höjdare detta året, men en rejäl promenad fick iaf!
Em var inte på sitt bästa humör, men inte så konstigt kanske när hon fått tillbaka sin förkylning... Dessutom hade hon nog lite feber också.

Imorgon kommer Emelie och hämtar Em. Hon ska ha henne tills på tisdag och jag är ledig tills på onsdag, så jag och Tobbe passar på att åka till Vårgårda och äta lunchbuffè!!!! Dessutom har jag ÄNTLIGEN fått tag på en syskonvagn, så den ska vi passa på att hämta när vi är i Vårgårda också.

Måste visa min ljusslinga som jag köpt på Clas Ohlson! Älskar den!!! Hade den på bordet när jag hade middag här hemma för mamma, pappa, Linda och Ramond.
Igår invigde vi matsalsmöblerna på övervåningen och då fick ljusslingan också vara med! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0