Prinsessa

Igår när vi åkte hem från Gräfsnäs, så pratade jag med Tobbe på mobilen. Han ville så gärna ha chips och dip till Robinson, så jag och Em spang in en snabbis på ica. Därinne var prinsessan Desireè och handlade. Brukar se henne där ganska ofta. När man var liten och man var och handlade med mamma, så berättade hon att hon var en prinsessa. Tyckte det var lite konstigt eftersom hon inte hade nån fin klänning på sig utan hade vanliga kläder precis som vi andra =)
Brukar kika ner i hennes vagn och se vad hon handlar för något =)
Vi stod före henne i kön. Em satt i sin vagn som tur var med ryggen till annars hade hon väl försökt charma prinsessan och jag undrar om det hade fungerat för hon ser aldrig så glad ut...

Ser ni förresten uppe i högra hörnet att jag stödjer rosa bandet?? Bra va?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0