Bokat och klart!

Har ju alltid velat gå på julshow, men det har aldrig blivit av. Men i år ÄNTLIGEN!!!! Nu har vi bokat biljetter till julshowen jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det ska bli SÅÅ roligt! Jag, Tobbe, Fredric, Lena och Jan blir det som ska gå =) Undrar vem som ska vara chaufför????? ;)

Har lite roliga grejer framöver att se fram emot.
Kalas för min lilla systerdotter på sön.
På lördag kommer Lisa och Theresè hit och då ska jag bjuda dem på middag.
1:a okt blir det en tur till Säffle över helgen och en sväng till Arvika-marten med Marianne!
9:e okt äntligen Ladies Night med Therese!
4:e dec julshow!!!!

Alltid roligt att ha saker att se fram emot =)

Tack snälla, söta, rara Emelie för att du än en gång ställer upp som barnvakt medans vi är på julshow!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Fredric

Jag ser verkligen fram emot detta och ps, jag kör inte. Vi måste åka in tidigare till storstan, så jag får gå på en pub, ta en öl och se folk. Det är man inte van vid här uppe i skogarna.....

2010-09-22 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0